KAFIĆ |  FORUM |  ROMANSE |  RAZGLEDNICE |  OGLASNIK   
  Naslovna
  Hrvatska
  Svijet
  Zanimljivosti
  Računala
  Znanost
  Automobili
  Sport
  Financije i posao
  Zdravlje i medicina
  Kultura
  Showbiz

  Forum
  Kafić
  Romanse
  Razglednice
  Oglasnik


 NOVOSTI
Test: Renault Wind 1.6 16V 133 Sport Chic
U nazivu testiranog Winda nalazi se nekoliko riječi koje u biti opisuju o kakvom se automobilu radi – Wind asocira na kabriolet i uživanje u vjetru, Sport na sportski karakter, dok Chic označava razigranost dizajna. VidiAuto.com je testirao Wind.

Coupe roadster Renault Wind na prvi je pogled vrlo neobičan automobil, a tom se dojmu teško oteti i u malo detaljnijem promatranju – dizajneri su se potrudili gotovo svakom dijelu ovog kabrio-dvosjeda podariti nešto posebno, posebni pečat koji će Windu osigurati prepoznatljivost i originalnost. Testirali smo verziju s 1.6 benzinskim motorom snage 133 KS koja koristi platformu Clija 2 RS.

U dizajnerskom dijelu Wind je poseban, tu nema dileme, ali i u praktičnom dijelu Renault je napravio dobar posao jer se krov ovog kabrioleta otvara za samo 12 sekundi (mase je samo 21,8 kg, što je čak pet puta manje nego klasični kruti krov). Time je Wind prešišao gotovu svu konkurenciju koja nudi 20-ak sekundi do topless stanja. Iako se na tržištu mogu pronaći modeli koji također skidaju sve sa sebe za 12 sekundi – Mazda MX-5 RC i BMW Z4.

Vjerojatno se pitate da li je Renault Wind i u voznom dijelu konkurentan ovim prethodno spomenutim automobilima?

Pročitajte detaljan test Renault Wind 1.6 16V 133 Sport Chic
objavljeno u 19:42;
 28. lipnja 2011 / kć
Guma od maslačka!
Istraživači u automobilskom gigantu Fordu i na sveučilištu američke države Ohio smatraju da bi maslačak mogao poslužiti kao novi održivi izvor za gumu. Ford je posljednjih godina povećao uporabu nemetalnih, recikliranih i bioloških materijala.

Uvjet je bio da su ti materijali ekološki u svojoj specifičnoj primjeni. Primjeri su uključivali sojinu pjenu u sjedalima, plastiku punjenu žitom, recikliranu smolu u određenim sustavima, reciklirana vlakna na presvlakama sjedala te plastiku od prirodnih vlakana za komponente u unutrašnjosti.

U Fordu su u potrazi za novim održivim materijalima za automobile, koji sadrže manji udio ugljika, došli i do maslačka. Pošto sintetska guma nije održivi izvor, njezina se upotreba želi smanjiti, a biljka maslačak ima potencijal da posluži kao izvrsna prirodna alternativa.

Na Sveučilištu u Ohiju ističu da nisu sve vrste maslačka iste i da je odgovarajuća vrsta za ovaj projekt ruski maslačak. Prije nego što se guma iz maslačka stavi u upotrebu, Fordovi će istraživači ocijeniti početnu kvalitetu materijala kako bi procijenili ponašanje i bili sigurni da zadovoljava standarde izdržljivosti.
objavljeno u 09:56;
 28. svibnja 2011 / mls
Test - Peugeot RCZ 1.6 THP 200
Peugeot RCZ je punokrvni sportski automobil, u to nema nikakve sumnje. VidiAuto.com je testirao RCZ s 1.6 turbo benzinskim motorom snage 200 KS. Što mislite, koliko benzina troši ovaj coupe?

Nakon osam dana testiranja i prijeđenih više od 1.300 kilometara RCZ-u se teško što može zamjeriti, a čak niti potrošnja goriva nije velika, odnosno iznenađujuće je mala. Možete li zamisliti da smo s RCZ-om prešli 200 km i pri tome imali potrošnju od samo 5,6 litara na 100 km? Vozili smo se po otvorenoj cesti brzinom između 70 i 90 km/h.

Fascinirao nas je i okretni moment koji iznosi 255 Nm i dostupan je već od 1.700 okr/min. Inače, RCZ nudi i privremeno povećanje okretnog momenta, takozvani „overboost“, do 275 Nm.

Peugeot RCZ fascinira i u voznom dijelu. 200 KS izvlači se iz 1.6 turbo benzinca s četiri cilindra. Maksimalna snaga je dostupna pri 5.500 okretaja. Zbog turba motor se ne vrti baš visoko, ide do 6.000 okretaja, što nam je ponekad znalo usfaliti, poželjeli smo još 600-700 dodatnih okretaja, ali brzo prebacivanje u sljedeću brzinu i dobar okretni moment spasili su svaki put stvar. Inače, pri brzini od 130 km/h motor se vrti na 3.500 okretaja.

Saznajte više u opširnom testu VidiAuta – test Peugeot RCZ 1.6 THP 200
objavljeno u 14:17;
 25. svibnja 2011 / kć
Nijemci stavili veto na uvoz kopije Smarta
Zbog povrede intelektualnih prava tvrtka Daimler odlučila se žestoko obračunati s uvozom automobila Wheego Life, zasnovanom na kineskoj kopiji Daimlerova Smarta. Kinezi nisu poštivali dogovor da će Smartove kopije imati pogon isključivo s unutarnjim sagorijevanjem.

Naime, Wheego Life je električni automobil, te su se Nijemci odlučili oštro obračunati sa svim automobilima tog tipa koji se budu pokušali uvesti unutar granica Europske unije.

Wheego Life je inače prilično omiljen automobil, pogotovo u SAD-u, koji se prodaje za 25 tisuća dolara, odnosno oko 130 tisuća kuna. S jednim punjenjem može prijeći oko 150 kilometara. No, njegov je problem što je riječ o automobilu zasnovanom na Shuanghuan Nobleu, kineskoj kopiji Daimlerovog Smarta, te mu Nijemci uz električni pogon neće dozvoliti vožnju po cestama EU.
objavljeno u 18:38;
 04. svibnja 2011 / mls
Hibridni automobil za 10.000 eura
Ruski hibridni automobil Yo-Auto trebao bi se pojaviti na tržištu u drugoj polovici 2012., a stajat će oko 10 tisuća eura. Novo je prijevozno sredstvo isprobao i ruski premijer Vladimir Putin, koji se njime dovezao do predsjedničke rezidencije Dmitrija Medvedeva.

Yo-Auto je zajednički projekt proizvođača kamiona Yarovit Motors, koji je u vlasništvu milijardera Mihaila Prohorova i fonda rizičnog kapitala Onexim Groupe. Automobil se pokreće kombinacijom motora s rotacijskim lopaticama i dvaju elektromotora, dok se električna energija skladišti u kondenzator visokog kapaciteta, umjesto u litij-ionsku bateriju.

Rusi ističu da automobil može prijeći stotinu kilometara uz potrošnju od samo tri i pol litre goriva, a s jednim spremnikom može prevaliti 1.100 kilometara. Osim benzina, motor je prilagođen i za rad na ukapljeni naftni plin. Za dolazak do brzine od 100 km/h treba mu između sedam i osam sekundi, a može postići 130 km/h.
objavljeno u 15:09;
 06. travnja 2011 / mls
Provala u automobil mobitelom
Istraživači sa sveučilišta u San Diegu i Washingtonu otkrili su nove načine pomoću kojih hakeri mogu provaliti u osobne automobile. Otkrili su da su novi automobili s bluetooth bežičnom tehnologijom posebno ranjivi.

U istraživanju su korišteni zvučni zapisi s unesenim zloćudnim kodom trojanskog konja. Tako su uspješno transformirali naizgled bezopasan zvučni zapis u potencijalni problem. Preko ove metode istraživači su uspjeli mijenjati softver unutar vozila, locirati automobil, otključati mu vrata, onemogućiti rad kočnica i sl.

Nije istaknuto koje su automobile koristili u istraživanju, ali su rekli da je riječ o automobilu kupljenom 2009. godine opremljenom s manje kompjuterskog softvera nego što je danas uobičajeno.
objavljeno u 13:58;
 29. ožujka 2011 / mls
Od nedjelje svjetla po danu nepotrebna
Od nedjelje 27. ožujka nastupa ljetno računanje vremena i prestaje obveza vožnje s upaljenim dnevnim ili kratkim svjetlima. Ipak, to se ne odnosi na vozače motocikala i mopeda, na koje se obveza vožnje sa svjetlima odnosi kroz čitavu godinu.

Zakon o sigurnosti prometa na cestama nalaže vozačima da u razdoblju zimskog računanja vremena, koje je počelo 25. listopada, na motornim vozilima za vrijeme vožnje danju moraju imati upaljena dnevna ili kratka svjetla.

Tijekom ljetnog računanja vremena svjetla su nužna danju u uvjetima smanjene vidljivosti za sve vozače. Obveza paljenja svjetla samo u razdoblju zimskog računanja vremena pravda se ekološkim razlozima, iako prometni stručnjaci smatraju da ih je bolje imati upaljena tijekom svake vožnje, jer i za sunčanih dana doprinose većoj sigurnosti prometa i smanjuju mogućnost nesreća.
objavljeno u 12:18;
 26. ožujka 2011 / mls
Test - Ford S-Max 2.2 TDCi Titanium S
Ford S-Max je monovolumen, ali ovo nije baš onaj obični, pomalo dosadni monovolumen namijenjen vožnji od točke A do točke B. Ovo je vozilo s kojim ćete uživati u vožnji od točke A do točke B i poželjet ćete voziti se što prije do točke C. VidiAuto.com je napravio test.

S-Max je i tehnološki vrlo napredan automobil s kojim se može komunicirati glasom i glasovnim naredbama, nije potrebno tražiti tipke kojima ćete pokrenuti glazbu ili pak nekoga nazvati. Kod ovog je automobila sve na svojem mjestu počevši od dizajna, kvalitete korištenih materijala do odličnog TDCi motora koji je vrlo zabavan.

Vozilo ima dosta okretnog momenta – čak 400 Nm dostupnih pri 2000 okretaja. Tako kažu tvornički podaci. A u praksi se ogromna snaga TDCI motora osjeti već pri 1500 okretaja, a snažno ubrzavanje traje sve do 5000 okretaja. Odlično! Nema tu one rupe koja postoji do 2000 okretaja, čemu smo često puta izloženi kod mnogih proizvođača. Stisnete gas i auto vuče, neće vas izdati.

Pročitajte kompletan test Ford S-Max 2.2 TDCi Titanium S
objavljeno u 12:46;
 31. sječnja 2011 / kć
Preventivni pregledi Toyote
Iz Toyote obavještavaju hrvatske vozače Avensisa i Lexusa IS 250 s benzinskim motorima o preventivnom servisnom pregledu njihovih vozila za koja sumnjaju da bi se na njima moglo dogoditi curenje goriva iz visokotlačne cijevi i pumpe goriva.

Do tog se saznanja došlo praćenjem vozila u upotrebi te do ovakvog scenarija, izjavljuju iz Toyote, može doći u iznimno rijetkim situacijama. Stoga su odlučili pokrenuti preventivni servisni pregled kako bi spriječili mogući kvar.

Spomenuti kvar nije se pojavio ni na jednom od 134.040 vozila, koliko ih je u Europi uključeno u pregled. Nadodajmo k tome kako je dio vozila starosti i do 10 godina.

Na području Republike Hrvatske na preventivni pregled u ovlaštene servise bit će pozvano pismenim putem 65 vlasnika Toyote Avensis i 8 vlasnika Lexusa IS 250 kako bi pregledali vozila, a eventualne troškove zamjene dijelova snosit će proizvođač.
objavljeno u 14:31;
 27. sječnja 2011 / tr
[VIDEO] Test - Citroen C4 1.6 VTi 120 exclusive
S vrlo bogatim paketom dodatne opreme Citrone C4 je vrlo zanimljiv automobil koji ispod haube nudi 120 KS, uz prepoznatljivu VTi 120 oznaku. Osim masaže tijekom vožnje tu su polifone melodije, panoramski krov, utičnica od 230 V…

VidiAuto.com je testirao 1.6 benzinca koji dolazi s VTi motorom snage 120 KS koji se proizvodi u Francuskoj. Mnogobrojna konjica ispod haube znači i dobru vožnju, a masa od čak 1370 kg u nekim trenucima jasno daje do znanja kako treba dati malo više gasa kako bi automobil povukao. A za testni automobil je potrebno izdvojiti čak 160.000 kuna!

Naravno, dosta je to novca, ali ovdje se radi o izrazito bogatom paketu opreme exclusive koji ima gotovo 33.000 kuna dodatne opreme. Osnovna cijena je, znači, 127.900 kuna, a što se sve dobije u razlici cijene do 160.200 kuna saznao je VidiAuto.com.

Pročitajte detaljan test Citroen C4 1.6 VTi 120 exclusive


objavljeno u 11:01;
 24. sječnja 2011 / kć

 IZVUČENO
Test: Renault Wind 1.6 16V 133 Sport Chic
Guma od maslačka!
Test - Peugeot RCZ 1.6 THP 200
Nijemci stavili veto na uvoz kopije Smarta
Hibridni automobil za 10.000 eura
Provala u automobil mobitelom
Od nedjelje svjetla po danu nepotrebna
Test - Ford S-Max 2.2 TDCi Titanium S
Preventivni pregledi Toyote
[VIDEO] Test - Citroen C4 1.6 VTi 120 exclusive
[VIDEO] Test: Mazda6 SP 2.0 TE Plus
[VIDEO] VidiAuto test - Peugeot RCZ 1.6 THP 156
Koje zimske gume (ne) kupiti?
Prvi hrvatski auto dolazi 2012.
[VIDEO] VidiAuto test - Renault Fluence 1.6 16V
[VIDEO] VidiAuto test - Honda Civic 1.8 i-VTEC LS
[VIDEO] VidiAuto test: Toyota Auris 1.6 Valvematic Sport
Googleov automobil vozi i bez vozača
VidiAuto test - Peugeot 5008 1.6 HDi Premium
[VIDEO] Test: Ford Fiesta 1.6 Ti-VCT
Test: Chevrolet Spark 1.2 16V LT [VIDEO]
Nissan vodeći u Kini
[VIDEO] Auto motor show u Areni
[VIDEO] Dacia Logan MCV 1.5 dCi test
[VIDEO] Nissan Qashqai 1.6 Visia plus test
Povlačenje više od tisuću Ferrarija
Pilot projekt ocjenjivanja magistrale smrti
8 znakova kako prepoznati stare gume
VidiAuto test: Toyota Avensis 1.6
[VIDEO] VidiAuto test: Citroen DS3 1.6 VTi 120


Hrvatska, Svijet, Zanimljivosti, Računala, Znanost, Automobili, Sport, Financije i posao, Zdravlje i medicina, Kultura, Showbiz

Forum, Kafić, Romanse, Razglednice, Oglasnik

© 2001 Vidi-TO d.o.o. Sva prava pridržana. / All rights reserved.